Reflexul Zilei
  • Politica
  • Justitie
  • Internationale
  • Diverse
  • Politica
  • Justitie
  • Internationale
  • Diverse
No Result
View All Result
Reflexul Zilei
No Result
View All Result
Home Diverse

Reduceri de până la 80% pe Trendyol în Vineri Neagră 2024.

by admin
noiembrie 4, 2024
in Diverse
0
Reduceri de pana la 80 pe Trendyol in Vineri Neagra 2024
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Expansiunea Agresivă a Trendyol pe Piața Românească

Într-un efort de a-și întări poziția pe piața din România, Trendyol, colosul turc de comerț online, a lansat prima sa campanie de Black Friday în România. Această mișcare strategică vine cu promisiuni de reduceri de până la 80% la o varietate impresionantă de produse, de la îmbrăcăminte și încălțăminte, până la articole de frumusețe și pentru casă. Campania se va desfășura în două etape, prima între 5 și 10 noiembrie, urmată de o a doua sincronizată cu Black Friday-ul internațional, între 26 noiembrie și 1 decembrie.

Un Pas Strategic pentru Consolidarea Prezenței în România

Irem Yılandil, Head of International Expansion la Trendyol Group, a subliniat angajamentul companiei de a oferi consumatorilor români o experiență de shopping de neuitat, mai ales într-o perioadă atât de crucială pentru comerțul cu amănuntul. Prezenți pe piața românească de sub un an, Trendyol a observat un interes crescut pentru produsele sale, motiv pentru care și-a intensificat eforturile pentru a răspunde așteptărilor diverse ale consumatorilor.

Trendyol: O Forță în Comerțul Electronic

Fondată în Istanbul în 2010, Trendyol nu numai că a devenit primul decacorn din Turcia, dar și una dintre cele mai influente platforme de comerț electronic la nivel global. Conectând peste 250.000 de comercianți și branduri cu peste 35 de milioane de clienți, Trendyol extinde rapid frontierele comerțului electronic, acum și în România, unde a lansat recent aplicația în limba română.

Creștere Rapidă pe Piața Românească

De la lansarea aplicației în ianuarie 2024, Trendyol a înregistrat o creștere fulminantă pe piața din Europa Centrală și de Est, ajungând la 700.000 de clienți în România până în octombrie. Compania susține că a vândut local peste 5 milioane de articole, ceea ce demonstrează o adaptare rapidă și eficientă la cerințele și preferințele consumatorilor români.

Sursa: Justicefy.com

admin

admin

Next Post
Un tanar a distrus salonul cosmetic si a umblat la franele masinii

Un tânăr a distrus salonul cosmetic și a umblat la frânele mașinii.

Ultimele noutati

  • Ultima zi a festivalului „Beach, Please!” din Costinești
  • Ultima zi a festivalului „Beach, Please!” Costinești
  • Vești bune pentru pensionari: recalcularea pensiilor
  • Politica
  • Justitie
  • Internationale
  • Diverse
  • Termeni și Condiții
  • Politica de Confidențialitate și Cookie-ur
  • Politica cookies
  • Contact

Reflexul Zilei

No Result
View All Result
  • Politica
  • Justitie
  • Internationale
  • Diverse

Reflexul Zilei