Expansiunea Agresivă a Trendyol pe Piața Românească
Într-un efort de a-și întări poziția pe piața din România, Trendyol, colosul turc de comerț online, a lansat prima sa campanie de Black Friday în România. Această mișcare strategică vine cu promisiuni de reduceri de până la 80% la o varietate impresionantă de produse, de la îmbrăcăminte și încălțăminte, până la articole de frumusețe și pentru casă. Campania se va desfășura în două etape, prima între 5 și 10 noiembrie, urmată de o a doua sincronizată cu Black Friday-ul internațional, între 26 noiembrie și 1 decembrie.
Un Pas Strategic pentru Consolidarea Prezenței în România
Irem Yılandil, Head of International Expansion la Trendyol Group, a subliniat angajamentul companiei de a oferi consumatorilor români o experiență de shopping de neuitat, mai ales într-o perioadă atât de crucială pentru comerțul cu amănuntul. Prezenți pe piața românească de sub un an, Trendyol a observat un interes crescut pentru produsele sale, motiv pentru care și-a intensificat eforturile pentru a răspunde așteptărilor diverse ale consumatorilor.
Trendyol: O Forță în Comerțul Electronic
Fondată în Istanbul în 2010, Trendyol nu numai că a devenit primul decacorn din Turcia, dar și una dintre cele mai influente platforme de comerț electronic la nivel global. Conectând peste 250.000 de comercianți și branduri cu peste 35 de milioane de clienți, Trendyol extinde rapid frontierele comerțului electronic, acum și în România, unde a lansat recent aplicația în limba română.
Creștere Rapidă pe Piața Românească
De la lansarea aplicației în ianuarie 2024, Trendyol a înregistrat o creștere fulminantă pe piața din Europa Centrală și de Est, ajungând la 700.000 de clienți în România până în octombrie. Compania susține că a vândut local peste 5 milioane de articole, ceea ce demonstrează o adaptare rapidă și eficientă la cerințele și preferințele consumatorilor români.
Sursa: Justicefy.com